• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Från trollstigen till Geiranger med husbil

Roger Appelgren

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Leksand
HBK-Nr
35751
Medlemskap
2024
Från högplatån vid Trollstigen fortsätter vi söderut med husbil och färja till Geiranger. Vi passerar den kända utsiktsplatsen Örnesvingen. Otroligt betagande vackert.
Från högplatån vid Trollstigen fortsätter vi söderut med husbil och färja till Geiranger. Vi passerar den kända utsiktsplatsen Örnesvingen. Otroligt betagande vackert.
Hej Eric vi gjorde samma rutt som du från Leksand via sälen och till trollväggen såg min son hoppa från väggen (han håller på med base hoppning) åkte sedan trollstigen åkte den förra gången med mina föräldrar 1965 då var det mestadels grusväg upp, for sedan samma väg som du filmat ner till Geiranger skull sedan fara vidare i Norge men fick problem med ett bak juls lager och avbröt resa och for hem mot Leksand vi kommer att göra ungefär samma resa nu till sen sommaren 23 men kommer fortsätta ut mot kusten och Atlantvägen fint i Norge och bilen gick bättre på deras bränsle. tacka för ett fint inlägg Roger O Ninni från Siljansnäs.
 
Toppen