• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

FOLKSAM

Ja, då var det slut med rabatten fra Folksam om man är medlem av husbilklubben. Och runt 3000 kr mere om året på en Hymer ifrån 2008 som jeg har kört skade frit sedan köp 2020. Reseförsäkring återstår.
Ja husbilar har varit en mycket dålig affär för försäkringsbolagen de senaste åren och de vill egentligen inte ha nyare husbilar alls som kunder. Inte underligt med de reservdelspriser som är på enkla/vanliga delar som exempelvis strålkastare för 50.000 kr! På min 2003a kostar de långt under tusenlappen som jämförelse!
 
Husbilen är f.n. avställd, med huvudförfallodagen är 1/5 2026. Har fått kommande faktura och s.k. "medlemsrabatt" saknas.
Vet ni andra något om att Folksam har tagit bort medlemsrabatt och varför ? Tacksam för svar.
 
Husbilen är f.n. avställd, med huvudförfallodagen är 1/5 2026. Har fått kommande faktura och s.k. "medlemsrabatt" saknas.
Vet ni andra något om att Folksam har tagit bort medlemsrabatt och varför ? Tacksam för svar.
Som jag skrev tidigare så är husbilar en mycket dålig affär för Folksam och säkert övriga bolag också. Skadekostnaderna på bilar i miljonklassen gör att man skulle behöva höja ändå mer och då lämnar man knappast rabatter....
 
Tillbaka
Toppen