Ja husbilar har varit en mycket dålig affär för försäkringsbolagen de senaste åren och de vill egentligen inte ha nyare husbilar alls som kunder. Inte underligt med de reservdelspriser som är på enkla/vanliga delar som exempelvis strålkastare för 50.000 kr! På min 2003a kostar de långt under tusenlappen som jämförelse!Ja, då var det slut med rabatten fra Folksam om man är medlem av husbilklubben. Och runt 3000 kr mere om året på en Hymer ifrån 2008 som jeg har kört skade frit sedan köp 2020. Reseförsäkring återstår.