• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fjärrkontroll/ratten

KJS

HBK Intresserad
Inlägg
51
Kommun
Huddinge
Hej,
Vi har en Sunlight T69L som vi köpte ny förra året.
Nu har vi upptäckt att volymkontrollen och svarsknappen som sitter på ratten inte fungerar. När mobilen är kopplad så funkar det endast att svara när jag trycker på displayen.
Vad kan ha hänt?

Hälsningar
Kent
 

Jonas & Cina

FD HBK Medlem
Inlägg
461
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4276
Medlemskap
2022
Hej,
Vi har en Sunlight T69L som vi köpte ny förra året.
Nu har vi upptäckt att volymkontrollen och svarsknappen som sitter på ratten inte fungerar. När mobilen är kopplad så funkar det endast att svara när jag trycker på displayen.
Vad kan ha hänt?

Hälsningar
Kent
Hejsan!

Det är inte säkert att de funktionerna är inkopplade via stereon, det var det inte på vår nya husbil 2018 men det påtalade jag innan leverans om de funktionerna var inkopplade men det var det inte men löstes snyggt av återförsäljaren. Det är någon typ av kopplingssats som behövs ca 500 kr
 

KJS

HBK Intresserad
Inlägg
51
Kommun
Huddinge
Hejsan!

Det är inte säkert att de funktionerna är inkopplade via stereon, det var det inte på vår nya husbil 2018 men det påtalade jag innan leverans om de funktionerna var inkopplade men det var det inte men löstes snyggt av återförsäljaren. Det är någon typ av kopplingssats som behövs ca 500 kr
Hej,
Tack för svar.
Okej, toppen. Då ska jag kontakta leverantören så får dom fixa det.
 
Toppen