• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Falkenberg 15/7-17/7

Mats62

FD HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Norberg
HBK-Nr
31080
Medlemskap
2022
Hejsan,
Vi kommer att åka mot västkusten nu på semestern. För det första ska vi vara katt/husvakt i Varberg där vi vi kan parkera husbilen på tomten.
Men på vägen dit hade vi tänkt att stanna till i Falkenberg och till på alla fina gamla bilar 15/7-17/7..
Letat en del nu, men hittar inga ställplatser som går att boka och alla campingar har fullt dom dagarna.
Är det nån här som vet nåt lugnt ställe man kan stå på...inga problem att promenera en bit in till centrum.
Tacksam för alla tips.. :)
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Förra året var det ingen Weels&Wings den helgen så jag misstänker att situationen är annorlunda i år.
 

Ejden

HBK Medlem
Inlägg
27
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
19914
Medlemskap
2024
Hejsan,
Vi kommer att åka mot västkusten nu på semestern. För det första ska vi vara katt/husvakt i Varberg där vi vi kan parkera husbilen på tomten.
Men på vägen dit hade vi tänkt att stanna till i Falkenberg och till på alla fina gamla bilar 15/7-17/7..
Letat en del nu, men hittar inga ställplatser som går att boka och alla campingar har fullt dom dagarna.
Är det nån här som vet nåt lugnt ställe man kan stå på...inga problem att promenera en bit in till centrum.
Tacksam för alla tips.. :)
Falkenberg
Aha..får man stå där ?
Falkenberg
Aha..får man stå där ?
Nu får man stå där mellan 17,00 till 10,00 på morgonen. Avgift120kr utan el Falkenbergs båt sällskap ansvarig.
 

Mats62

FD HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Norberg
HBK-Nr
31080
Medlemskap
2022
Tror inte jag heller… men om man får önska,så står jag helst en bit från centrum på nåt lite lugnare ställe.
 
Toppen