• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Erfarenhet av Kampa Drive Away?

Mlg72

HBK Intresserad
Inlägg
2
Kommun
Skellefteå
Hej, jag funderar på att köpa ett Kampa Motor Rally Air Pro Drive Away 330, någon som har eller provat (eller liknande)?
Tacksam för svar!
Mvh Magnus
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
säkert bra om man nyttjar det ? att döma av begagnatmarknaden så verkar det inte som det används i nån större grad ? nu vet jag ju inte just med den modellen ?
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Hej
Jag har ett som jag har provat på min Hb. Jag köpte till den extra delen så att jag kan fästa det i markisen,men tältet är för högt så jag får bakfall mellan markisen och tältet. Fästa det över bilen går inte heller på grund av Maxfaan och parabol. Så nu står det en stor låda som ska hämtas av en Spedditionsfirma.
Mvh Klas Nilsson
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.604
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Hej
Jag har ett som jag har provat på min Hb. Jag köpte till den extra delen så att jag kan fästa det i markisen,men tältet är för högt så jag får bakfall mellan markisen och tältet. Fästa det över bilen går inte heller på grund av Maxfaan och parabol. Så nu står det en stor låda som ska hämtas av en Spedditionsfirma.
Mvh Klas Nilsson
Som alltid vid köp av tält gäller det att vara noga med höjden upp till markisen och tänka till på vad på husbilen som kan komma i konflikt med tältet på olika sätt.
 
Toppen