• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Endast för medlemmar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.864
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Hej, jag undrar var på forumet man kan skriva om man endast vill att medlemmar ska kunna läsa det?
 
F

F.d. 4220

Guest
Alla kategorier under huvudrubriken "HBK Forum" är avgränsade för enbart medlemmar.
Den kategori Robert länkade till är en av dem.
 

Toyota

HBK Medlem
Inlägg
304
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Jag är inte helt säker på att du fått rätt svar! ? ? Jag tycker att man kan läsa väldigt mycket utan att vara inloggad. Däremot är det oftast omöjligt om man vill.. lägga upp eller hämta ner något... men läsa.. det kan hela svenska folket.
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Det finns en hel hög med forum som bara medlemmar ser, vilket inte betyder att det också finns en hel hög med forum som alla kan se.

MVH
Hans
 
F

F.d. 4220

Guest
Ja, vi är ganska generösa på det viset.
Men om du klickar på min länk "HBK Forum" ovan, så kommer du till själva forumets startsida med "Forumlista".
Där ser du bara två huvudkategorier, "Öppet forum..." och "Ämneskategorier för husbil". Men det finns fler, som bara medlemmar kommer åt.

Så, detta blev nästan en kopia av Hans svar, men jag hade nästan skrivit klart när jag såg det. :)
 

Toyota

HBK Medlem
Inlägg
304
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Nej husbilsplatser kommer jag inte in på som ..bara.. intresserad. Ps ärligt talat saknar jag..utifrån mig...mest att jag skulle vilja använda..sälj o köp... marknaden. Det är det viktigaste argumentet för mig om jag vill bli medlem.... (jag har råd till den blygsamma avgiften så klart).
Ps 2 jag tycker att ibland skriver medlemmarna onödigt mycket privat information... Jag tror att de inte är medvetna om att det går att läsa utifrån .. det var mest därför jag svarade i den här tråden.
Ps 3 till Robert..och så kommer jag inte in på länkar till bilder som medlemmar lagt upp.... men bilder som ligger i tråden syns oftast.... men det går inte att klicka på o öppna...ladda ner.? ?
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Jag är inte helt säker på att du fått rätt svar! ? ? Jag tycker att man kan läsa väldigt mycket utan att vara inloggad. Däremot är det oftast omöjligt om man vill.. lägga upp eller hämta ner något... men läsa.. det kan hela svenska folket.
Nja.... inte riktigt alla tydligen.
Som i den här tråden t.ex. frågar en medlem om var på forumet man kan skriva så att bara medlemmar kan läsa det.
Dröm om vår förvåning när en kommer och tror det är en fråga om läskunnigheten hos hela folket...
Vilket är helt fel, till hela folket hör nyfödda, 1 åringar, 2 åringar, 3 åringar, 4åringar och inga av dom kan läsa...
Så du är inte ensam...
 

Toyota

HBK Medlem
Inlägg
304
Kommun
Osby
HBK-Nr
39286
Medlemskap
2025
Ja ja ja ja ja... det finns skäl till varför jag inte vill va medlem. Om jag ska va medlem i något vill jag kunna tala gott om ..klubben.. o uppskatta andra medlemmar. Totalt fel attityd. Går enbart ut på att hitta fel... tillför något vettigt istället..något som hjälper en annan medlem.
TeknikLasse ville veta var han kan skriva så att bara medlemmar kan läsa. Svara honom på den frågan..... jag har inte bett om hjälp... hjälp TeknikLasse om du kan!
Förmodligen väldigt få ettåringar som är medlemmar i husbilsklubben....
.
Vad ger dig rätt att påstå att jag inte kan läsa! Tycker du att du följer forumreglerna?
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen