• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En hjälpande hand

Dj Freddy

HBK Medlem
Inlägg
904
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
9195
Medlemskap
2024
Da jag ar ute med bilen sa traffar man ibland pa folk med tummen mitt i handen. Man ser hur de forsoker o forsoker men vagar inte be om hjalp. det kan vara smasaker som strular for dem som man enkelt kan hjalpa dem med. Om man nu kanner for att hjalpa varandra i husbilslivet mer an bara pa forumet.

Sa varfor inte ha ett HBK "hjalpande handen" marke pa bilen, sa Nisse som star jamte forstar att det e ok att komma o fraga nagon som har detta pa sin bil. Inte stora mitt i natten, men att fraga gar bra sa lange man gor det med lite suntfornuft.

man kan ju utveckla det vidare och ha marke med en blixt pa for EL kunniga, ett kugghjul for mekaniker osv.. helt frivilligt for dem som vill hjalpa andra pa vara vagar o stallplatser. market behover inte vara stort, mer som en lands dekal man kan kopa i olika lander, samt att man kan ha den vid bodelsdorren tex.

om nagon vill o kanner att detta e en bra ide, kan man ju alltide gora en skrivelse till klubben om detta, inget jag ar bra pa dock..



//Freddy
 
Toppen