• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Eftertänksamhet i vårt forum!

tombyske

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
2727
Medlemskap
2024
Alltså mina vänner, vilket bra och användbart forum vi har här på husbilsklubben!!
Tonen kan ibland vara irriterad och tillrättavisande i trådar på forumen. Ofta kan man se ett samband på vilka veckodagarna och tidpunkt som inläggen skrivs. Tänk på att var och en får skämmas för sig själv, och stå för sina inlägg!! Ingen nämnd, ingen glömd!
Möjligheten att ge ett "Tack" för inlägget/svaret tycker jag är trevligt, samtidigt får vi ett facit på medlemmars aktivitet på våra forum. Det finns bra uppföljning på forumet, ett tack till våra webb skapare.
Medlem 3172 knarrevik ligger på nästan 9000st inlägg och blivit tackade över 14500ggr ! Jag har själv fått korrekt och bra hjälp av honom! Helt otroligt, men karl verkar kunna allt!
Bäst av allt är, jag har inte läst ett enda inlägg av knarrevik, där han varit arrogant eller otrevlig i sina inlägg, trotts att han själv blir attackerad!! Medlemmar, se honom som en förebild!
Trevlig Helg. Hälsningar Tommy 2727
 

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
Sv: Eftertänksamhet i vårt forum!

Ja vi är många som kan tacka Anders (Knarrevik) för mycket, håller med om att han alltid har en vänlig och korrekt ton i sina inlägg.

Vi får hoppas att han fortsätter i samma oförtröttliga anda med saklig information om både appar och annan info,

//Tommy
 
Senast ändrad:

Sonic

FD HBK Medlem
Inlägg
2.260
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Sv: Eftertänksamhet i vårt forum!

Även om jag inte håller med om allt som Knarrevik skriver , så har jag respekt för intresset
som Knarrevik har... att föra fram sin kunskap om GPS, Foto och Apple relaterade produkter på ett balanserat sätt.
"Keep up the good work" ;)

Bosse
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Eftertänksamhet i vårt forum!

Alltså mina vänner, vilket bra och användbart forum vi har här på husbilsklubben!!
Tonen kan ibland vara irriterad och tillrättavisande i trådar på forumen. Ofta kan man se ett samband på vilka veckodagarna och tidpunkt som inläggen skrivs. Tänk på att var och en får skämmas för sig själv, och stå för sina inlägg!! Ingen nämnd, ingen glömd!
Möjligheten att ge ett "Tack" för inlägget/svaret tycker jag är trevligt, samtidigt får vi ett facit på medlemmars aktivitet på våra forum. Det finns bra uppföljning på forumet, ett tack till våra webb skapare.
Medlem 3172 knarrevik ligger på nästan 9000st inlägg och blivit tackade över 14500ggr ! Jag har själv fått korrekt och bra hjälp av honom! Helt otroligt, men karl verkar kunna allt!
Bäst av allt är, jag har inte läst ett enda inlägg av knarrevik, där han varit arrogant eller otrevlig i sina inlägg, trotts att han själv blir attackerad!! Medlemmar, se honom som en förebild!
Trevlig Helg. Hälsningar Tommy 2727

Och han är lika trevlig i verkligheten, det kan jag intyga!

/Ludde (som inte har lika stort tålamod som Knarrevik) :D
 

Tonys

FD HBK Medlem
Inlägg
48
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
7010
Medlemskap
2021
Sv: Eftertänksamhet i vårt forum!

Även jag instämmer i vad Ludde skriver om Knarrevik. Har fått ovärdelig hjälp av Anders inför vår Spanien resa. Så vi vill tacka Anders och Elisabeth för all hjälp vi fått med nedladdning av appar som hjälpt oss till Bahia Santa Pola utan missöden.
 
Toppen