Hej,jag har fått en spricka i dusch golvet märkte detta förra sommaren.Hade gärna uppskattat lite tips om lagning på detta.Ska informeras att jag bytte detta för ca 10år sen och köpte nytt golv ser ut som en balja typ.Tror mitt problem uppstått då den inte ligger hundra an på golvet alltså sviktar lite därav en spricka länggåendes och en liten spricka nära avloppet.Har tagit ut den nu och kollat under ser bra ut men vill ha en permanent lösning och detta innebär inte köpa nytt golv igen.Under all kritik tjocklek på plasten och denna typ av bygge från fabrik.Min tanke är och klä in den med våtrumsmatta ? håller ju för lite svikt och är rörligt.Vet ni någon som vill ta sig an detta i Göteborgsområdet ? tipsa gärna har ju den lös nu så säkert lätt för en mattläggare eller händig.
Tack på förhand
Tack på förhand