• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Drone X Pro

leif46

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2024
Vet inte hur det blir beställt å betalt 2/1-19 väntar på leverans?
 

tor-ake

HBK Intresserad
Inlägg
226
Kommun
Österåker
Om man letar lite ser man att Drone X Pro är en uppmärkt Eachine E58 som kostar bara hälften så mycket. Kameran skulle jag klassa som helt oduglig baserat på de demonstrationsfilmer jag sett på Youtube. Antennerna på kontrollern är fejk och för syns skull. Vill man vinkla kameran måste man landa och rikta om den för hand.
Som leksak till barn, ok, men om man vill ha fina bilder eller video då är det pengar i sjön.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Om man letar lite ser man att Drone X Pro är en uppmärkt Eachine E58 som kostar bara hälften så mycket. Kameran skulle jag klassa som helt oduglig baserat på de demonstrationsfilmer jag sett på Youtube. Antennerna på kontrollern är fejk och för syns skull. Vill man vinkla kameran måste man landa och rikta om den för hand.
Som leksak till barn, ok, men om man vill ha fina bilder eller video då är det pengar i sjön.
Jag misstänker att kameran har upplösning 720 p vilket är odugligt för videoupptag.
I så fall, köp den inte! En flygande leksak utan en riktig kamera är inte värd pengarna.
 

leif46

HBK Medlem
Inlägg
211
Kommun
Habo
HBK-Nr
2207
Medlemskap
2024
Hej Sacce. Het du var å hur man kan köpa xtra batteri. Ring mej 0706738044 Med vänlig hälsning Leif
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.498
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Nej inte mycket ..jag testade inomhus men frugan tyckte att vi ska ha blommorna kvar:)) Väntar att det blir åtminstone +grader och helst snöfritt ..just nu har vi -11 och 15cm snö..
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.498
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Jaa det vet jag inte än men jag testade alla funktioner även flög med telefon och det fungerade ...kameran är inte så bra men fungerar att jag är nöjd som första leksak.
 
Toppen