• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Karosseri Chassinr Fiat Ducato 1988

urbenruben

HBK Intresserad
Inlägg
56
Kommun
Kramfors
jag har en fiat ducato 1988 som jag försöker att hitta chassi nr på! numret som står i reg papperet är inte rätt säger dom då jag försöker beställa grejor. det nummeret står i gasskåpet! men i instruktionsboken står det på flak versionen sitter skylten på tvärbalken bakom höger hjulhus. och chassityp och chassinummer är instansade på golvet i förarutrymmet höger sida under mattan. men jag hitta ingenting där! finns det något annat sätt att ta reda på rätt nummer?
 

urbenruben

HBK Intresserad
Inlägg
56
Kommun
Kramfors
efter mycket skrapande på tvärbalken bakom hjulhuset hittade jag en skylt med chassinr på. men jag skickade en bild på skylten till autodoc men dom kunde fortfarande inte fixa fram några grejor på det numret! någon som vet om det ser rätt ut? .ZFA280000.00461860. prickarna i numret ska vara stjärnor men jag vet inte om dom har någon betydelse
 
Toppen