• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

CC:s medlemsmatrikel

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Häromdan kom Caravan Clubs medlemsmatrikel i brevlådan. En stor bok med alla klubbens medlemmar i någon sorts ordning som jag inte riktigt förstod mig på när jag bläddrade i den. Vad är det för mening med att skicka ut en sådan mastodontbok till alla medlemmarna? Jag tycker det är onödigt slöseri. Sådant kan mycket väl skötas på Internet! Jag hoppas verkligen att något liknande inte kommer att införas i den här klubben!

Jappe
 
Senast ändrad:
F

F.d. 18017

Guest
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Jappe jag betalade flera hundra kronor för nivåklossar till bilen och nu säger du alltså att jag snart kommer få en gratis från CC? Gaaah jag slösar då bort pengarna
 

Håkan J

HBK Medlem
Inlägg
4.270
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2024
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Den betalar man extra för om jag inte minns fel. Det brukar vara två inbetalningskort med. //17208
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Ajaj, då har jag missat att läsa alla bokstäverna och på så vis bidragit till deras miljöförstörande verksamhet!

Jappe
 

larsemil

HBK Medlem
Inlägg
682
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2024
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Ja du Jappe, du vet vad jag tycker om bäst före datum


Mvh
laremil
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Nä, det vet jag inte! Det har jag nog förträngt, tror jag! :confused:

Jappe
 
Senast ändrad:
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Jappe Jag är med i CC, Den tryckta medlemsmatrikeln finansierar sina egna kostnader via annonsintäkter samt från betalningen av matrikeln. CC säljer några tusen ex per år och det är många medlemmar som tycker om att få den i tryckt format. Många skulle skrika högt om den togs bort.

Sen finns det en datalag att ta hänsyn till också, kanske finns där något hinder att lägga ut allt på nätet.

Alla har kanske inte möjlighet att koppla upp sig mot nätet. Men i grunden håller jag med dej om att en medlemsmatrikel borde finnas på nätet.

Lars Jönsson
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: CC:s medlemsmatrikel

Varför skall allt vara på nätet det är väl bea med papperstidningar som man kann läsa och koppla av på ett annat sätt, den största bristen med denna klubben är just att den saknar en tidning.
 
Toppen