bovs1
HBK Intresserad
- Inlägg
- 2
- Kommun
- Hässleholm
Jag tänkte byta olja i växellådan på en fiat ducato 2.8 jt -03 men hittar inget riktigt svar här på sidan om oljemängd o tillvägagångssätt
Har läst mycket om dom äldre lådorna men inte den jag ha Som sagt är första gången jag ger mig på detta!
Tacksam för svar
Har läst mycket om dom äldre lådorna men inte den jag ha Som sagt är första gången jag ger mig på detta!
Tacksam för svar