• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Byta gasoltub

Per J

HBK Medlem
Inlägg
108
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
28807
Medlemskap
2024
Hej
Vet inte om jag är på rätt ställe och frågar men gör det ändå:)
Är det någon i Stockholmsområdet som vill byta gasoltub med mig? Jag har en PC10 (kompositflaska) i nyskick, tillverkad april 2019 och vill ha en P11 (stålflaska). Min flaska är tom.
Med vänlig hälsning,
Per Jensen
 

Per J

HBK Medlem
Inlägg
108
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
28807
Medlemskap
2024
Främsta anledning att jag vill ha stål är för Level Contol som inte funkar på komposit. Sen har jag också för avsikt att använda bilen vintertid också och då har jag förstått att komposit inte är lika bra.
 
F

Fd.47585

Guest
Jag köpte tre nya P11 på Gasolfyllarna för 720:-/st (tomma) som kan fyllas i 10 år innan besiktning behövs. Jag fyller alltid och vill därför ha flaskor med bra datum vilket man aldrig vet vad det blir om man byter. Min bil tar 2 flaskor i skåpet med duocontrol och jag har en flaska hemma i garaget. När första flaskan i bilen tar slut byter jag den mot den fulla i garaget, när nästa flaska tar slut tar jag de två tomma och fyller och har då ändå en som fungerar i husbilen.
Flaska P11 - Gasolfyllarna - Köp dina gasolprodukter online
 
Toppen