• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billigaste ebutikerna för husbilstillbehör?

Preppie

FD HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Österåker
HBK-Nr
30067
Medlemskap
2021
Vad har ni för tips på de billigaste svenska och utländska ebutikerna gällande tillbehör till husbilens bodel? Kan vi tipsa i tråden?

Sidofråga, har fått en spricka i ena sidofönstret, var köper man detta billigast? (fiat bürstner 747-2 active - 03)
 
F

F.d. 4220

Guest
Jag brukar kolla på
Amazon.de, Amazon.co.uk (och snart Amazon.se).
Ebay.de, eBay.co.uk
Camping-kaufhaus.com köpte jag mina Heki-luckor på. Bra pris och bra support på engelska (även om siten är tyska).
Svenska campingvaruhuset.se är också ganska bra.
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.911
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Vad har ni för tips på de billigaste svenska och utländska ebutikerna gällande tillbehör till husbilens bodel? Kan vi tipsa i tråden?

Sidofråga, har fått en spricka i ena sidofönstret, var köper man detta billigast? (fiat bürstner 747-2 active - 03)
Är det något av sidofönstren i förardelen? Vårt sidofönster i förardörren pulvriserades för något år sedan. Verkar bara gå att beställa via husbilstillverkaren. Försökte med de vanligaste fönsterreparatörerna typ Carglass, Ryds m.fl. men ingen av dessa kunde skaffa fram en ny ruta. Står säkert ett nummer på rutan som du kan ha nytta av om du skall beställa ett nytt. Ett tips är väl även att få kostnaden täckt av din bilförsäkring. Det fick vi.
Kjell
 
Toppen