• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bedrövligt TV 4

Tompan60

HBK Medlem
Inlägg
1.800
Kommun
Solna
HBK-Nr
30589
Medlemskap
2025
Snyggt gjort åke med fru..

På tv4 får gäster inte lång tid på sig.

Programledarna hinner knappt säga hej så är inslaget med gästen slut.. Sen vidare med nästa inslag eller låååååång reklam.

Ibland funderar jag varför dom överhuvudtaget bjuder in nån gäst då det mest är programledaren som babblar...

Tacka vet jag morgonprogrammet på SVT
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Snyggt gjort åke med fru..

På tv4 får gäster inte lång tid på sig.

Programledarna hinner knappt säga hej så är inslaget med gästen slut.. Sen vidare med nästa inslag eller låååååång reklam.

Ibland funderar jag varför dom överhuvudtaget bjuder in nån gäst då det mest är programledaren som babblar...

Tacka vet jag morgonprogrammet på SVT
Jag har svårt att tänka mig att något företag slutar ta betalt, bara för att husbilsklubbens ordförande är på besök.
Tv4 haaaaaaaaar reklam, kort eller lång. Det är deras motsvarighet till prisrasen på bensinpumpen.
Har inte sett det, men blir nyfiken nu.
Var det nästa gäst eller reklam som kom efter?
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Då var det nästa gäst. Inte reklam.
Att dom har körschema får man förstå.
Tror heller ingen lovat 1,5 timma primetime.
Underbart är kort... var väl kul att han var med, alternativet hade ju varit att inte vara med...
Kul, skall se det i kväll
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Snyggt gjort åke med fru..

På tv4 får gäster inte lång tid på sig.

Programledarna hinner knappt säga hej så är inslaget med gästen slut.. Sen vidare med nästa inslag eller låååååång reklam.

Ibland funderar jag varför dom överhuvudtaget bjuder in nån gäst då det mest är programledaren som babblar...

Tacka vet jag morgonprogrammet på SVT
Fast den program betalar du genom licens pengarna och Tv4 finansieras genom reklam och är inte statsstyrd Tv
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Snyggt gjort åke med fru..

På tv4 får gäster inte lång tid på sig.

Programledarna hinner knappt säga hej så är inslaget med gästen slut.. Sen vidare med nästa inslag eller låååååång reklam.

Ibland funderar jag varför dom överhuvudtaget bjuder in nån gäst då det mest är programledaren som babblar...

Tacka vet jag morgonprogrammet på SVT
Fast den program betalar du genom licens pengarna och Tv4 finansieras genom reklam och är inte statsstyrd Tv
En kort intervju med ägaren av camping Piteå Havsbad sen reklam
Ägaren av Piteå camping gjorde själv reklamen för sin camping och vad ska man göra på en camping som husbilsåkare :)
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Ja, å
Det tycker jag mig märka att de fixat genom att sända reklamen samtidigt i alla kanaler. Så är det på kvällen i alla fall.

MVH
Hans
Åtminstone dom kanaler med samma ägare...
Så hade jag med gjort.

Ser likheter med reklam-tv och ställplatser här.
Få mycket underhållning, inte betala (ens genom att se på reklamen och mycket service o el, men inget kosta (några undantag finns väl)
 

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Hos oss går det långa stunder innan vi slår på den vanliga TV, så trött på reklam tv.
Betalar för en del olika streamingtjänster för att slippa reklamen fast det är nog mest barnen som vill ha våra inloggningsuppgifter, jag följer bara allsvenskan.

Tid är också pengar och vi känner inte för att kasta bort våra liv genom att titta på reklam för att få se en stund på en bra film.
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.733
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Hos oss går det långa stunder innan vi slår på den vanliga TV, så trött på reklam tv.
Betalar för en del olika streamingtjänster för att slippa reklamen fast det är nog mest barnen som vill ha våra inloggningsuppgifter, jag följer bara allsvenskan.

Tid är också pengar och vi känner inte för att kasta bort våra liv genom att titta på reklam för att få se en stund på en bra film.

Jag tycker nog att reklampauserna kommer rätt lagom för att fixa fika, gå på toa eller annat? :)
 
Toppen