• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Badplats Yngaren

Lotta.W

HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Håbo
HBK-Nr
29244
Medlemskap
2024
Badplatsen Yngaren står det att man ska betala 0 kr/pris saknas. Bonden kom ner och sa att man ska betala 200 kr per natt för att stå här. Här finns inga faciliteter bara sopor att kasta detta gäller fr.o.m nu i sommar. Bedrövligt
 
F

F.d. 14324

Guest
Om du har använt Hbk husbilsplatser för att hitta dit så står det mycket riktigt att pris saknas:

1596052455911.png

Det gör det när vi inte känner till priset för platsen då ingen medlem bidragit med informationen. saknat pris ska alltså inte jämställas med att priset är 0 kr.
Nu när du hört av dig kan jag lägga till priset, hela systemet bygger på att alla hjälper till med att hålla registret aktuellt.

mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Märkligt, vilka kartor jag än tittar på så är det fullt med bilar på platsen, känns inte troligt att det skulle vara så om det kostade så pass mycket!
Undrar om inte bonden bara gör en fuling eller så har han varit snäll i 10 år.
 
Toppen