• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

backkamera

F

F.d. 53330

Guest
funderar om jag skall montera in trådlös kamera och monitor.

min fundering till er erfarna hb ägare är om det fungerar lika bra som tråd.

jag är nybliven hb ägare till en bürstner aviano i 725 av 08 årsmodell

Tack på förhand
per-anders

Bettan o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Valdemarsvik
HBK-Nr
662
Medlemskap
2025
Sv: back kamera

Hej! Min erfarenhet av trådlös blev bara en månad gammal, jag tyckte det blev för mycket störningar. Mitt råd montera en med kabel. Lycka till! MVH Bernt

Tommy Moniqa

HBK Medlem
Kommun
Filipstad
HBK-Nr
9218
Medlemskap
2025

Min erfarenhet är samma som Bernts. När vi köpte våran husbil satt där en trådlös kamera som jag inte kom överens med p.g.a. störningar i tid och otid.Så jag bytte den mot en trådbunden och nu funkar det klockrent.Fördelen med trådlös är monteringen men den är enligt mig mycket känsligare.Så jag tror man tjänar att montera trådbundet:)

elliot easy

HBK Medlem
Kommun
Abbekås
HBK-Nr
9392
Medlemskap
2025

funderar om jag skall montera in trådlös kamera och monitor.

min fundering till er erfarna hb ägare är om det fungerar lika bra som tråd.

jag är nybliven hb ägare till en bürstner aviano i 725 av 08 årsmodell

Tack på förhand
per-anders

Hej på dig! Jag har provat båda varianterna och har bra erfarenheter av både trådlös och trådbunden kamera.
Köper du trådlös så köp inte för billigt bara,,,:wideeyed: kan ju vara fint att slippa dra kabel!!!!:mcride:
Med vänlig hälsning, Peter

F

F.d. 53330

Guest

Tack för informationen, kameran med 7" monitor kostar ca 10,000 så något skräp hoppas jag det inte är.

Per-Anders

Toppen