• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bädda i Adria Matrix 680 SP

F

F.d. 57947

Guest
Hejsan!

Vi har just köpt en Adria Matrix 680 SP från 2012. Alles gut med den, men jag har lite problem när jag skall bädda ner sittgruppen till en dubbelsäng. Jag tycker inte att alla delar passar, och jag hade förväntat mig fasta stöd för bordsskivan (som jag inte får till). Dessvärre får jag inte ut mycket av varken instruktionsboken eller YouTube i detta ärende heller. Jag klarade inte att lägga in en bild här, men om ni följer länken längst ner så skall det synas hur jag har fått till det som bäst. Där ligger bordsskivan några centimeter högre än sofforna, och skulle jag bädda på den nu, så har den bara stöd i sitt eget ben, inga stöd på sidorna. Hoppas det finns någon vänlig och kunnig själ som kan upplysa mig om det är riktigt gjort, eller vad jag skall göra.

Ha det finfint, Sebastian.

 
Toppen