Den dog väl när dom fick betala för en bil värd närmare ett par miljoner som totalkraschade på Nürburgring. Vet att det gick till domstol och domÄr det den gamla Bildport-försäkringen ni tänker på?
Den var väldigt bra i början, innan de släppte in Porscharna, vilket senare förbjöds.
till slut blev skyldiga att betala alltihop. Efter det ändrades reglerna. Länge dolde vissa klubbar sådan körning under beteckningen "övningskörning"!
Ibland om bilar skadades på bana bogserades de ut från banan och anmäldes som vanlig trafikolycka.
Senast ändrad: