• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Alaska Ahorn camp

M

Myllys

Guest
Hej.
Jag undrar om någon har någon recensioner på denna husbil då den är ganska ny, åtminstone i Sverige tror jag.
 

Namayani

FD HBK Medlem
Inlägg
30
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
30751
Medlemskap
2021
Hej.
Jag undrar om någon har någon recensioner på denna husbil då den är ganska ny, åtminstone i Sverige tror jag.
Hej!
Blev det något köp av en ahorn eller har du fått tag på någon recension?
Vi ska kika på en ahorn men blir lite osäler på vad man egentligen får då en ny kostar som de begagnad husbilar vi är intresserade av...
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.599
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Ahorn är ett "House Brand" för en tysk husbilsåterförsäljare, och har funnits på den tyska marknaden i drygt 30 år.

Märket dök första gången upp i Sverige i början av 2000-talet, och därefter har importörerna skiftat.

Bilarna byggs av italienska SEA Group, varför vissa likheter med bl.a. MvLouis och Elnagh förekommer.

Pålle
 
Senast ändrad:
M

Myllys

Guest
Hej!
Blev det något köp av en ahorn eller har du fått tag på någon recension?
Vi ska kika på en ahorn men blir lite osäler på vad man egentligen får då en ny kostar som de begagnad husbilar vi är intresserade av...
Vi har köpt en Ahorn Alaska Camp 2017 och vi är nöjda. Tycker det är mycket bra husbil.
Vi är hitintills nöjda.
 
Toppen