• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Zlatan

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Inget med HBK att göra men herre min skapare 4 mål på England.'
Visst är han värd GULDBOLLEN.
Han är nog den störste i Svensk fotboll Nordal - Gren - Lidholm - Svarte Filip ni får nog finna er att vara tvåa.
Ibland får man vara stolt över att vara Svensk och glädjas i för och motgång.
2179:music-icon::wideeyed:
 
Senast ändrad:
H

hianders

Guest
Sv: Zlatan

Håller med allt som skrivits! Jag är ingen fotbollsfantast men tittade på matchen igår och är djupt imponerad av det svenska laget och framförallt av Zlatans mål - 4 st!!! Jag har väl tyckt att det varit ganska mycket personfixering kring Z, men visst är han skicklig!!
:yes:

Inger
 
T

Teddi

Guest
Sv: Zlatan

han e ett #monster#:pett fotbollsmonster,,de värsta ja skådat,,
en total förödmjukelse av england:D
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: Zlatan

Zlatan är överleklamerad.Han har tio st medspelare.Är dom värdelösa.

Ingen här har påstått att de är värdelösa. Hela laget gör en bra match, länge sedan man såg ett så högt tempo generellt på det svenska spelet. Dock finns det i sanningens namn ingen annan svensk spelare som har den unika talang som Zlatan besitter.

:msn_soccer::msn_soccer::msn_soccer::msn_soccer::msn_soccer:
 
T

Teddi

Guest
Sv: Zlatan

såklart att de e ett lagspel,,men överallt syns ju det individuella mest,,han är en nolla utan sina lagkamrater,,

likaså här på hbk,,hade ja inte haft er så hade ja vart nollad:D
men zlatan har en bit kvar,,han har ständig kontakt med västra frölunda,,
allt för att utvecklas:D:D
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: Zlatan

såklart att de e ett lagspel,,men överallt syns ju det individuella mest,,han är en nolla utan sina lagkamrater,,

likaså här på hbk,,hade ja inte haft er så hade ja vart nollad:D
men zlatan har en bit kvar,,han har ständig kontakt med västra frölunda,,
allt för att utvecklas:D:D

Det är tydligt att en del förblir nollor oavsett omgivning.
 
D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Zlatan

Man kan inte vinna ligan i så många länder, man kan inte vinna skytteligan i så många länder, man kan inte få guldbollen 7 år i rad om man inte är i världsklass. Överreklamerad får stå för de som tycker så, vi skall istället vara glada och stolta att vi har en världsstjärna i fotboll som är svensk.
 
F

F.d. 29925

Guest
Sv: Zlatan

Det mest positiva när det gäller Zlatan och landslaget är att han från att ha varit en av de mest egotrippade individerna som någonsin har varit med i landslaget och därmed kanske gjorde mer nytta på bänken än på plan, till att ha utvecklats till en spelare som har lärt sig "lagspelets finesser" och som numera troligen även har betydligt roligare i laget än tidigare.

Förresten fyra mål under en match är det väl en hel del som finns på listan men att göra två mål som frisparken i cykelsparken i samma match är det nog ingen som har gjort.

Förresten så har jag aldrig sett en domare med ett så brett leende på läpparna när han delar ut ett gult kort för att en spelare tar av sig matchtrojan.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Zlatan

Hej Reidar.
Det var ju ÖPPET mål, inte en Engelsman i närheten, även du har gjort mål.
Vi är i Mora å inte en sommar HB i sikte, lika tomt på dom som i Engelska målet.
Ha det
/Vidhem
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Zlatan

Vidhem;;Visst var det öppet ,men i den situationen.,Cyckelspark på måfå + stressfaktorn så tro ja inte många ens hade försökt ,o som nån skrev tidigare, 7 guldbollar o lika många hundra miljoner får man inte utan vidare, hälsningar Lasse
 
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Zlatan

Hej igen.
Vad jag vet så är det han jobb att sparka på på bollen i alla lägen.
Ja Gukdbollen kan inge ta i från Honom,i alla fall ingen i försvaret,dom verkar vara som yra höns. När jag höll på med forboll på 60 talet viste vi redan då att man inte ska nicka en boll rakt ut från straffområdet, utan åt sidan.Med det vet inte spelarna idag som det såg ut i går.
Jag håller med dig han är inte värd alla dess pengar han får för jobbet.
Såg i Någon av tidningarna att även Norske DRILLO tycker det inte var så märkvärdigt.
Ensam är stark eller behöver man medhjälpare i laget.
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: Zlatan

Det mest positiva när det gäller Zlatan och landslaget är att han från att ha varit en av de mest egotrippade individerna som någonsin har varit med i landslaget och därmed kanske gjorde mer nytta på bänken än på plan, till att ha utvecklats till en spelare som har lärt sig "lagspelets finesser" och som numera troligen även har betydligt roligare i laget än tidigare.

Förresten fyra mål under en match är det väl en hel del som finns på listan men att göra två mål som frisparken i cykelsparken i samma match är det nog ingen som har gjort.

Förresten så har jag aldrig sett en domare med ett så brett leende på läpparna när han delar ut ett gult kort för att en spelare tar av sig matchtrojan.

Hjälp mig Decker, jag kommer inte ihåg vilka spelare som gjort fyra mål i en
landskamp. Det är tydligen en hel del enligt dig så snälla, hjälp mig som glömt vilka det är.
 
Toppen