• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ytterligare uppdelning?

F

F.d. 2621

Guest
Jag upphör aldrig att förvånas över denna hemsidas alla funktioner och möjligheter samt "webakrobaternas" förmåga att få det hela att flyta, rena trolleriet!

Nya "avdelningar" bildas ständigt, och det är nog nödvändigt för att kunna spara och hitta allt. Inför stundande helger kan man ju tänka sig att forumet översvämmas av allehanda lyckönskningar, gratulationer, lustigheter med massor av smilies mm mm.

Vågar man föreslå och önska en särskild och ny avdelning för den typen av inlägg, utan att det ska uppfattas som kritik? Med tanke på att medlemstillströmningen är så stark, särskilt efter nyår, kan man väl förvänta sig ytterligare "trängsel" på startsidan.
 
F

F.d. 839

Guest
Sv: Ytterligare uppdelning?

Concurro,

Konstigt men igår kväll satt jag och tänkte samma sak som du grattis - grattis emellan alla andra inlägg förtsvårar läsbarheten. På kontinenten har jag ett eget forum där sånt är redan ordnat så varför inte här !!! Nu är det upp till dom som styr denna annars fantastiska forum ifall dom vill utföra denna minimale insats.
 
Toppen