• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

you tube

T

Teddi

Guest
lilla vackra anna,,finn karlvik,,lyssna o njut,,ja får gåshu,,
 
Senast redigerad av en moderator:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: you tube

Vill du ha musik teddi, har jag massvis...bara hojta till vad sägs om ACDC, Hootenany Singers, Evert Sandin, ABBA, Gyllene Tider m.m.
Ta med dig din laptop till Bröndome så ska du få *blandad* musik!

/Ludde
 
F

F.d. 9573

Guest
Sv: you tube

[youtube]TWCuJX1y40I[/youtube]
Har vi inte tillägget för Youtube här ?
 
T

Teddi

Guest
Sv: you tube

godmorgon ludde o alla andra,,visst e de härligt med gammal god musik som sitter fast,,jo tror man blir en piggare chaffis,,för o inte tala om när man går till sängs,,lite gladare-lite mer kramare,,ock då kan de hända grejer:D hur som helst nettan, ,va vore en midsommar i dalarna utan evert sandin??
har du hans låtar kan du räkna med ett besök,,
med eller utan kantareller:)

ha de så bra så länge,,kram från teddi,,:)
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: you tube

Evert Sandin har jag den skivan med Gärdeby gånglåt, du kan få alla låtar från den om du vill, har mängder med annat oxå. AC-DC borde du lyssna på, det är nyttigt för öronen, speciellt Thunderstruck, den river loss det mesta...:swoon:
 
T

Teddi

Guest
Sv: you tube

Evert Sandin har jag den skivan med Gärdeby gånglåt, du kan få alla låtar från den om du vill, har mängder med annat oxå. AC-DC borde du lyssna på, det är nyttigt för öronen, speciellt Thunderstruck, den river loss det mesta...:swoon:



hej nettan,,ja kommer till er alla när vi e hemma,,ja föredrar evert annette,, thunderstruck kanske blir en #hjärtinstruck# i den här åldern:) o då kan ja ju inte komma:D vi bjur på mat,,ringer innan,,kram hela familjen,,,teddi,,
 
T

Teddi

Guest
Sv: you tube

micael jackson,,"earth song "ett stort miljötänkande om att vi ska vara rädda om jorden,,inte minst varandra,,lyssna på den,titta på den,,,

greenpeace ligger mej varmt om hjärtat,,riktigt varmt skulle ja vilja påstå,,

en trevlig helg från oss i spanien,,teddi,,
 
T

Teddi

Guest
Sv: you tube

no time--hotenany singers,,ni som va med på 60-talet,,lyssna o njut,,

när vi drog upp för kullerstenen på kungstorget i gbg,nån gång på 60-talet, ,e de nån som minns??:santa-5-icon:
 
Toppen