• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Westerqvarn 2015

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: WWesterqvqrn 2015

Det ska komma mer regn i eftermiddag men just nu är träningsboulandet i full gång på väldigt fina banor som funktionärerna har lagt ner mycket arbete på.

w3.jpg

w5.jpg

w6.jpg

Här sitter chefen och delegerar...

w4 sir.jpg
 
Senast ändrad:
H

hianders

Guest
Sv: WWesterqvqrn 2015

Ja du Jappe, enligt klart.se blir det regn och enligt yr.no uppehåll med sol och något moln. Tycker att vi satsar en slant på yr.no.

Vi får väl se om den s k tjuvträningen ger resultat :)

I Västerås just nu är det uppehåll

Håll i hatten - snart kommer vi!

hianders/Hasse Inger o Simon
:yes::spinny::msn_dog:

PS Chefen har väl traktorn redo om vi kör fast :) DS
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Westerqvarn 2015

Mera regn på eftermiddagen men när det var dags för knytis kl 18.00 så blev vädret bättre. Ett visst kaos blir det ju alltid i början.

kv1.jpg

kv2.jpg

kv3.jpg

Så småningom hade alla bänkat sig men då dök den här figuren upp med sin fantastiska flygande maskin.

kv4 drö.jpg

kv5 drö.jpg

Forts. följer antagligen...

Jappe
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Westerqvarn 2015

Jaja, jag är ju flygrädd så jag måste ta det lugnt. Vad bilderna anbelangar så hade jag ett himla besvär med att knö in dom på HBK. Dom kom inte i rätt ordning och några kom inte med och miniatyrer bifogade sig och dessutom blev det en dubblett som jag inte kunde bli av med. Ungefär 35 bilder på en gång kräver tid och tålamod. Det är nog inte för gammelt folk!

myll.jpg
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Westerqvarn 2015

Jaja, jag är ju flygrädd så jag måste ta det lugnt. Vad bilderna anbelangar så hade jag ett himla besvär med att knö in dom på HBK. Dom kom inte i rätt ordning och några kom inte med och miniatyrer bifogade sig och dessutom blev det en dubblett som jag inte kunde bli av med. Ungefär 35 bilder på en gång kräver tid och tålamod. Det är nog inte för gammelt folk!

Visa bilaga 102083

Lösningen heter bildspel!
Lägg in bilder och sätt ev. till ljuv musik så gör iMovie resten med snygga övergångar i den takt man önskar.
Tar någon minut!
 

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Westerqvarn 2015

Ja Jappe du måste alltid använda något som börjar på "I" annars kan det omöjligtvis bli bra.
:rolleyes::rolleyes:
 
Toppen