• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Waeco Sine Power Accessory MCR-7

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.767
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Jeg har denne fjernbetjening til min inverter, som er monteret under en stol i bodelen.
xwaeco_mcr-7_p100.jpg.pagespeed.ic.elnLR5dIT7.jpg
Fjernbetjening MCR-7 (sinepower) - Tilbehør - Omformer / inverter - El-udstyr

Fjernbetjeningen er monteret så fruen bekvemt kan komme til at tænde, når hun skal bruge 220V til sin hårtørrer.

Men nu fungerer on/off knappen på fjernbetjeningen ikke længere.

Inverteren virker fint. Den kan tænde når dens knap står i position I. Den kan slukke når dens knap er i position 0, men den kan ikke tændes vis fjernbetjeningen via position II.

Til at begynde med var der enkelte dage, hvor vi ikke kunne tænde via fjernbetjeningen, men en time senere eller næste dag kunne vi godt tænde. Det blev så oftere og oftere at den ikke kunne tænde. Og nu er den så helt færdig.

Jeg synes at det føles lidt mærkelig (konstigt?) når jeg trykker på on/off knappen, og ikke s om det var i begyndelsen. Kan den være problemet?

Jeg har prøvet om jeg kunne rense stik (RJ15?)på det lille kabel mellem fjernbetjening og inverter for dårlig forbindelse, men det gav ingen forskel.

Jeg kan selvfølgelig købe en ny fjernbetjening, men skulle der være nogen, som også har været ude for dette, og som har en ide til en afhjælpning af fejlen?
 

kenjon

HBK Medlem
Inlägg
1.817
Kommun
Bromma
HBK-Nr
9408
Medlemskap
2024
Jag tycker det låter som glapp i kabeln, men svårt utan att mäta/byta kabel.
Använder de inte en vanlig "telefonsladd" med modularkontakter? Bara kolla hur många ledare som används och köp en på Kjell&Co i så fall.
 
Toppen