• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Gert och Helen

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2024
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Vi har varit på hundutställningen, vi bodde inte där, men det stod fullt med husvagnar och husbilar utanför utställningen. // Helen
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.788
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Joo!
Visst tillhör Gotland Sverige!!!!
Såg det klart & (protesten) tydligt på Tv nu i kväll.
Nä det var jag som tvivlade i tidigare inlägg.
Kan man "spela" på Svenska spel, men vad kan oddset bli?
Mvh.
 

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Inlägg
13.489
Kommun
Hässleholm
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Du får nog läsa på lite bättre - Gotland tillhör inget och har aldrig gjort - Gotland är ett eget land med egna lagar (Gutalagen) , drycker, mat och musik. Sist men inte minst - gotlänningen är lugn och fin och gör inget idag som kan göras imorgon. :)

Vi har ju betalt alla vägar i fd Jugoslavien så varför kan vi inte betala "vägen till Gotland". Det är ju dit vi åker till slut ändå.
 
F

F.d. 24325

Guest
Jeg var på Gotland i 2012 i 8 dage aldrig har jeg ket mig så meget kommer der aldrig mer Ferge pris svare ikke til Oplevelse
Svensker I forbendelse med Dansk Kamping DcU kan jeg oplyse at i skal opnå de samme Pakeringer / overnat lige som dem i Danmark alså en Nordisk samhold inden for Camping Brangsen:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::(
 

göte27

HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
27
Medlemskap
2024
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Du får nog läsa på lite bättre - Gotland tillhör inget och har aldrig gjort - Gotland är ett eget land med egna lagar (Gutalagen) , drycker, mat och musik. Sist men inte minst - gotlänningen är lugn och fin och gör inget idag som kan göras imorgon. :)

Vi har ju betalt alla vägar i fd Jugoslavien så varför kan vi inte betala "vägen till Gotland". Det är ju dit vi åker till slut ändå.

Inte jag. M.V.H. Göte27
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.788
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Visby skärper kraven kring svartcampare!!

Jo nu i dag på radion sa Landshövdingen på "Gotland" att det inte är acceptabel att folk som hyr in sej på ett boende skall behöva sova i "hängmatta"!
Mvh.



Jo nu får jag påpeka det igen "tillhör Gotland" Sverige eller det är en lekplats för det högre ståndet med dom saftiga priserna?
Mvh.
 
Toppen