• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vintern 2019-2020 i Santa Pola

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Ja samma när jag var där sällan jag missade marknaden och sen blev det ofta kinamat.
Men mycket av det jag köpte var skräp tyvärr gissar att nästan allt de säljer är tillverkat i kina. Det var en man där som sålde mattor han var bra och trevlig. Han sydde mattor själv på beställning. Han var från Torreveija.
 

Växjö Peter

FD HBK Medlem
Inlägg
398
Kommun
Växjö
HBK-Nr
25247
Medlemskap
2021
Ja samma när jag var där sällan jag missade marknaden och sen blev det ofta kinamat.
Men mycket av det jag köpte var skräp tyvärr gissar att nästan allt de säljer är tillverkat i kina. Det var en man där som sålde mattor han var bra och trevlig. Han sydde mattor själv på beställning. Han var från Torreveija.
Barn har ingen känsla för kvalitet och ska inte ha d heller.
 

JanneB

HBK Medlem
Inlägg
1.391
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
20110
Medlemskap
2024
Jag tror inte det handlade om barnsaker och vad säger att barn inte ska ha kvalitet. Viktigt att deras saker är säkra. Tror inte jag skulle köpa leksaker på marknaden.
Håller med Dig om vad gäller kvalité på leksaker. Det handlar om säkerhet ffa om man tänker på yngre barn. Det finns EU leksaksdirektivet. Så jag skulle aldrig köpa till mina barnbarn icke CE märkta leksaker.
LIVBIL ha det så skönt hemma, God Jul och stort tack för Dina berättelser...
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Nu har jag varit hemma snart två veckor och hunnit träffa alla i min familj. Ljuvligt att få krama om alla barn och barnbarn. Gott när barnbarnen undrar varför jag inte är hemma hos dem varje dag. Mormor har ju varit bortrest såå länge ......
Samtidigt blir jag lite ledsen och orolig när jag läser på FB från camping Bahia. Små saker blåses upp till stora problem. Missförstånd blir rejäla konflikter så att vissa inte känner sig välkomna på Bahia. Varför blir det så? Lever vi för isolerat från omvärlden och samtidigt för nära varandra på campingen. Är det ca 400 svenskar på ett ställe behöver ju inte alla älska alla och alla kan inte umgås med alla men vi måste respektera varandra. Jag hoppas de värsta känslostormarna lagt sig tills jag återvänder innan nyår.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen