• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vill ha råd

F

F.d. 7569

Guest
Min fru Kristina har köpt en ny kvast och en kaffepanna, hon har också börjat prata om att skaffa katt. Jag börjar fundera vad hon tänker på. Trodde att vi skulle möta våren tillsammans i Holland, men blir tveksam. Vad tror ni?

//Roger
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4811

Guest
Sv: Vill ha råd

Det ska bli så skönt att komma iväg på en resa. Mina arbetskamrater åker till Thailand men vad är det för kul det är mest svenskar där. Nej! Resa med kvast ska bli så härligt till "en annan del av världen"
 
Senast redigerad av en moderator:

Frank Ekman

HBK Medlem
Inlägg
702
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: Vill ha råd

Hej !
Du får inte skriva sådant. Nu ska min kära hustru ut och flyga också.
Jag vet ju att kvasten behövs nu till vårstädningen.
/ Frank
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Vill ha råd

Men vart ska dom? Måste jag åka ensam till Holland? Kan de inte ta dammsugaren till vårstädningen? Blir fundersam.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Vill ha råd

Är inte grevinnan på samma spår? Har du märkt nå't konstigt? (Inga smiley's)
 
Senast redigerad av en moderator:

Siv o Hans

FD HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
977
Medlemskap
2023
Sv: Vill ha råd

Min Fru har också börjat bli lite orolig , om det är inför Påsken eller
om det är premiärturen till Ullared i morgon vet jag inte .

Ligger det en kvast i kundvagnen i morgon då kan man börja räkna ner .

Ha det !! ;)
 
F

F.d. 12156

Guest
Sv: Vill ha råd

Grevinnan har fått flygförbud har bundit fast henne vid spisen hadde ett h -----e att få dit sängen nånstans i köket :D
 

Frank Ekman

HBK Medlem
Inlägg
702
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Sv: Vill ha råd

Tror inte att vi ska gå så djupt på detta ämne. De har lite kunskaper som vi inte ska locka fram. Tror iaf. att det är Blåkulla de samlas på. Men tror du inte att damerna dyker upp efter påsk och kanske fixar vårstädningen då?
Det där med Holland, kanske kan vi som blir lämnade allena under påsk åka tillsammans istället?
/ Frank
 

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Inlägg
3.568
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Vill ha råd

Om du har lust att besöka henne när hon åkt, finns det turlista och annan information här Välkommen till Solkustturer AB, solkust, solkusten, ostkusten, smålandkusten, turism, passagerare, fartyg, båttransport, oskarhamn, blå jungfrun, blå kulla, påskkärring, mytologi, skärgård, räkturer, charter, företagsresa, bröllopp
Båten går från Oskarshamn, så du har ju inte så långt.
7.gif

Calle
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Vill ha råd

Det förutsätter ett fast resmål, men med kvast kan man ta sig dit "herren" önskar..
 
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Vill ha råd

Ser ut att vara bara karlar som ger svar. Var är alla kvinnor? Jag vill veta hur just ni tänker. Tråden är trots allt "Damernas".

//Roger
 
Senast redigerad av en moderator:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.672
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Vill ha råd

Dom kanske gör som jag, planerar. Måste ju kolla kvasten mm. Och är man sedan fastbunden vid spisen (grevens fru) så tar det tid att ta sig loss. Är på jakt efter en svart katt att låna, brukar att lösa sig. Alltså, Blåkulla grabbar, det är nåt ni aldrig kommer till! Det hjäper inte med en GPS heller!

Nu så mina häxvänner ses vi snart!
 
B

Boxer

Guest
Sv: Vill ha råd

Eftersom kärringarna har försvunnit får jag ta till ett mera manligt fordon.
På palmsöndagen plockar jag fram min Triumph, förmodligen världens älsta bilmärke. Enligt bibeln Jesus hade en vid sitt intåg i Jerusalem för tvåtusen år sen.
Så det gäller att upprätthålla traditionen. Jag är visserligen inte i Jerusalem så Storgatan i Kil för ett besök på konsum får duga.
Tvivlar ni läs Matteus 21.1-11

<< Jesus Rides in Triumph Into Jerusalem and Enters Into the Temple >>
 
Toppen