• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Viktigt med bra sömn

3Rapido

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
8017
Medlemskap
2024
Någon mer än jag som testade massagemadrassen (medicotherm) på ELMIA-mässan nu i början på september?
Hade vid tillfället ischias och passade på att prova när jag såg den. Nu låg jag för all del inte så länge, och endast på rygg, men jag blev överförtjust :spinny:.
Vi är nu inte så glada i den som vi har idag eftersom sängen består av två madrasser som särar på sig :((som ett V) även med en bäddmadrass på blir det inte riktigt bra, tyvärr. Funderar nu allvarligt på denna madrass som blir "hel". Om det blir med eller utan massage får vi fundera på. Däremot blev jag lite bättre efter massagen så inte ens gubben har högt protesterat. Hmm, tror att den här står högt på min önskelista i alla fall:yes: jag är kräsen när det gäller liggkomfort.

Är det någon mer som har köpt eller tänker köpa? Hur går era funderingar?
 
T

Teddi

Guest
Sv: Viktigt med bra sömn

hej,,ja ligger väldigt dåligt i husbilen, ,vi skulle hyra ett hus i spanien istället för husbilen, ,ikea har en madrass med exakta mått till en tvärställd dubbelsäng,,
vi chansar på detta,,förtjänst för 3 mån,vistelse,,22,000 kr,,mycke pengar,,
plus en social tillvaro som kanske inte går av för hackor:)

hur som helst,,en grej i ett nytt skede av livet(pensionär),,bära eller brista,,inget att skjuta framför sej,,

så ja e så egoistisk så ja önskar mej själv en trevlig resa,:Dha de teddi,,
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Viktigt med bra sömn

Ha en trevlig tur, og ta deg god tid på veien - reisen er en viktig del av det hele.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Viktigt med bra sömn

Ha en trevlig tur, og ta deg god tid på veien - reisen er en viktig del av det hele.


allt blev bra med märket knut,,tack för hjälpen,,

ja får passa på o önska dej också en trevlig resa till "down under"

he de gott,,teddi,,
 
Toppen