Vi bidrar...

Tråd startad i 'Under Markisen' av Sonic, 9 November 2018 kl 18:15.

1. Sonic

Sonic HBK Medlem

Kommun:
    Ekerö
    Medlemskap:
    2018
    HBK-Nr:
    9209
    7000 nya bilar säljs nu i år.. ca 80000 reggade husbilar tuffar runt i Sverige och här o där.
    En duktig skara som bidrar på olika vis...kändisar har upptäckt fördelar med husbilslivet.
    Man har tom gjort såpor om att ta sig runt med husbilen..ja ni har säkert sett en del av det.
    Vi själva kan summera en helt fantastisk husbilssäsong. Jag säger bara ett stort TACK till oss själva att vi satsade på husbilsåkandet...ser att att antalet ställplatser ökar och vassa kommuner har förstått värdet av att vi BIDRAR till lokala näringslivet..ser fram emot en ny säsong 2019.
    Vill tillägga att det nya forumet känns mer i tiden, och vill sända ett STORT tack till alla er som jobbar ideellt med sidan..tummen upp..ser oxså att ni har skillsen

Pe0, Bengt Rehngren, jalu och 21 andra gillar detta.
  2. Ewa & Jocke

Ewa & Jocke HBK Medlem

Kommun:
    Haninge
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    20273
    Jag vill också rikta ett tack till er, men även oss själva av samma anledning som ni anför....Att skaffa husbil kan vara bland det bästa vi har gjort! Vi kommer ställa av ”Ella” i helgen.... Nu planeras sommaren till Frankrike och Normandi. Det gör att vintermånaderna går något fortare;)

Ha en fin vinter!
    2018-01-20 13.32.59.jpg
    //Jocke

Henricon, Los Suecos, Sonic och 6 andra gillar detta.
  3. Sonic

Sonic HBK Medlem

Kommun:
    Ekerö
    Medlemskap:
    2018
    HBK-Nr:
    9209
    Frankrike är en favorit..mycket att se i Normandi,men om ni har möjlighet så fortsätt till Bretange och Sain Malo och vidare utmed kusten..många fina ställen. Och en calvados sitter adrig ivägen.

Ewa & Jocke och Los Suecos gillar detta.
  4. Ewa & Jocke

Ewa & Jocke HBK Medlem

Kommun:
    Haninge
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    20273
    Ja Frankrike är absolut en favorit hos oss. Vi har varit där många gånger, men aldrig kommit oss för att åka till västkusten. Efter en massa övertalning har jag äntligen lyckats övertala min kära hustru ;)
    Det ska bli riktigt kul! Vi kommer köra hela kusten ner för att sedan raskt åka över mot östkusten och via Avignon och vidare till Rhonedalen som är vårt mecka :)

Ha de gott!

//Jocke

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.