• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vem kan läsa vad du skriver här under Singlar.

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Jag tänkte förtydliga vad som gäller för Singel sidan på HBK tillsammans med alla övriga öppna sidor på HBK.se

Allt som skrivs på dessa sidor kan läsas av alla som har tillgång till internet.
Din profilinformation kan läsas av alla som är medlemmar i HBK.se. Det är tiotusentals människor.

Många singlar tyckte att det är obehagligt att lämna ut information till så många människor.
Som singel kan man känna sig extra utsatt.
Därför bildades gruppen Husbilsinglar på Facebook.
Den är hemlig. Detta för att inga utestående skall se vilka som är medlemmar och för att minska besväret med att många icke singlar eller HBK are vill vara med.
Det som skrivs där kan bara läsas av de som är medlemmar.

Vill man vara med så skriver man ett meddelande eller mail till mig eller ber nån befintlig medlem som man känner att släppa in en.
Ni behöver inte skriva era kontaktuppgifter direkt på HBK forumet.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.569
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Vem kan läsa vad du skriver här under Singlar.

......................Din profilinformation kan läsas av alla som är medlemmar i HBK.se. Det är tiotusentals människor........................

Det stämmer inte helt!

E-postadress, telefonnummer* och gatuadress kan inte läsas av utomstående eller medlemmar.

*/ om man valt att inte ange telefonnumret öppet i rutan under "Land".
 
Toppen