• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning för Folksam

F

F.d. 8249

Guest
Tecknade en försäkring på Folksam utan att kontrolllera med andra. Inkl rabatt från husbilsklubben blev avgiften över 8000:- per månad. Motsvarande försäkring hos Trygg Hansa kostar ca 4500:-. När jag något uppretad konfronterade Folksam med detta svarade de att 'så är det du får stå ditt kast om du försäkrat hos oss'.:mad:
 
F

F.d. 2577

Guest
Sv: Varning för Folksam

Det finns bot mot Folksams orealistiska pris. Kolla här på forumet, kolla några bolag, ställ av bilen. Teckna ny försäkring när du nu ställer på bilen har du den billiga försäkringen.
Leffe

ps detvar väl inte per månad hoppas jag? Har du betalt Folksamförsäkringen kommer pengar tillbaka.
 
T

Teddi

Guest
Sv: Varning för Folksam

Tecknade en försäkring på Folksam utan att kontrolllera med andra. Inkl rabatt från husbilsklubben blev avgiften över 8000:- per månad. Motsvarande försäkring hos Trygg Hansa kostar ca 4500:-. När jag något uppretad konfronterade Folksam med detta svarade de att 'så är det du får stå ditt kast om du försäkrat hos oss'.:mad:

hej stefan..du har 14 dagars ångerrätt..från den dag du teckna,,,
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Varning för Folksam

kostar den verkligen 8000 per månad det blir ju 96000 per år !!
isåfall hade jag ställt av den direkt och bytt bolag:cool:
 
Toppen