• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varning 3 , lurad

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
3 gick till mångas glädje ut med att hela surfmängden kan användas i Europa.
De annonserarar helsidor.

Men varning det gäller inte gamla ab. Mitt gamla 30 GB , jag får endast använda 5 GB.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Varning 3 , lurad

3 gick till mångas glädje ut med att hela surfmängden kan användas i Europa.
De annonserarar helsidor.

Men varning det gäller inte gamla ab. Mitt gamla 30 GB , jag får endast använda 5 GB.

På mitt gamla bredband fick jag skriftligt på 15 GB och på telefonabonnemanget samma som hemma. Tydligen har man ännu inte bestämt sig.
 

Wberger

HBK Medlem
Inlägg
3.236
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2024
Sv: Varning 3 , lurad

Jag kollade på deras App på ipaden. Vad står det där för dig?
 
F

F.d. 4220

Guest
Sv: Varning 3 , lurad

Så här gör väl de flesta operatörer, de ändrar sina abonemang och de gäller då bara nytecknade. Ibland är det bra för kunden - som de som har kvar gamla abonemang utan datagräns exempelvis. I andra kan man uppleva det som nackdel. Går det inte att säga upp det och teckna nytt?
Så har jag gjort ibland. Ofta med resultatet att de som sitter på avdelningen för uppsägningar, gett mig extremt bra villkor för att stanna kvar.
Det har fungerat både för telefon och TV. :)
 
Toppen