• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Varberg - Grenå

kaj.p

HBK Medlem
Inlägg
2.377
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
I grenå kör jag bara ut vänster mot det Havs akvariet o ställer mig där bland långtradarna Runt 500 meter.
 
S

StorDansk

Guest
Havnebager.png Ta platsen direkt efter den som BoEr hänvisar till Grenå/Kattegatcentret, där står jag om jag landar midnatt, nästa tur om en vecka, tisdag. Ta sen första vägen vänster om du vill ha färska frallor på morron, mindre än 500meter.
 
Senast redigerad av en moderator:
S

StorDansk

Guest
Du kan også stå her:

Dansk Autocamper Forening

Det er faktisk lige i nærheden, og der er pladsen indrettet til husbiler
Skal man kun sove så kan man bruge en plads der er reserveret til husbil, men man må selv bestemme hvor man stiller sig, jeg plejer ikke betale nogen for at sove i min egen bil, vil jeg stå et sted hvor jeg vil lave andet stiller jeg mig gerne på DACF pladser.
 

Eva o LO

HBK Medlem
Inlägg
56
Kommun
Växjö
HBK-Nr
20636
Medlemskap
2024
Vi körde till Gjerrild Nordstrand och stod vid en Blå Flagg-strand som ligger strax efter Gjerrild Camping. Ca 18 km från Grenå. Toaletter och fina strövområden utmed stranden.
GPS 56.531378, 10.809651
 
Toppen