• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var firar vi Valborg?

F

F.d. 25774

Guest
Jag har inte kommit på nått ännu, kanske för att det är så kallt som det är.
Men tror jag åker rätt ut i skogen bara. (;-)) :twitcy:

Skogen är mitt smultronställe som ni ser på min lilla bild.
 
F

F.d. 53261

Guest
Sv: Var firar vi Valborg?

Hej det såg fint ut var ligger det?
Janne
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Var firar vi Valborg?

Ha ha sorry men denna platsen lämnar jag inte ut här. Det krävs mycket för att få den.:twitcy:
 
F

F.d. 53358

Guest
Sv: Var firar vi Valborg?

Vi befinner oss på Norrvikens Camping. 5km väster om Båstad. Vi har just firat valborg, med alla gäster på campingen. Vi är nästan som en stor familj. Väldigt trevligt.
 
F

F.d. 29763

Guest
Sv: Var firar vi Valborg?

Vi är på stlpl Het Groene Hart i Holland cirka 7 km från Keukenhof,i dag finns det runt 40 husbilar, 4-5 Hbk medlemmar mycket bra stlpl, ordning och reda, vänligt bemötande, kostar 12E med ström och gratis VIFI. Fina cykelvägar. Tyvärr ingen valborgsfirande här, vi har ätit svensk lax, holländska jordgubbar, tittat på majbrasa från lund. Stannar här några dagar, sedan blir det Moseldalen och hemresa slutet på maj lagom till årsmätte.
Ha det bra på vägarna
Kristina och Lakers Stig. :twitcy:
 
F

F.d. 25774

Guest
Sv: Var firar vi Valborg?

Vi är på stlpl Het Groene Hart i Holland cirka 7 km från Keukenhof,i dag finns det runt 40 husbilar, 4-5 Hbk medlemmar mycket bra stlpl, ordning och reda, vänligt bemötande, kostar 12E med ström och gratis VIFI. Fina cykelvägar. Tyvärr ingen valborgsfirande här, vi har ätit svensk lax, holländska jordgubbar, tittat på majbrasa från lund. Stannar här några dagar, sedan blir det Moseldalen och hemresa slutet på maj lagom till årsmätte.
Ha det bra på vägarna
Kristina och Lakers Stig. :twitcy:


Vad mysigt! Lite avis när det som vanligt regnar på Valborg.:mad:
Ta det lugnt håll koll i backspegeln och håll till höger på er resa. :mh4:
 
Toppen