• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

VAD åker ni i när...............

F

F.d. 50069

Guest
Sv: VAD åker ni i när...............

Jösses vad fränt:)
Det måste ni väl vara ensamma om i Sverige, eller?


Du, hoppas bara du inte får för dig att bygga nåt liknade fast i helikopterväg, herrejösses då kommer barnavårdsmyndigheterna på besök, he he ;)
 

Peter Rydh

HBK Medlem
Inlägg
404
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
16042
Medlemskap
2024
Sv: VAD åker ni i när...............

Jösses vad fränt:)
Det måste ni väl vara ensamma om i Sverige, eller?


Du, hoppas bara du inte får för dig att bygga nåt liknade fast i helikopterväg, herrejösses då kommer barnavårdsmyndigheterna på besök, he he ;)

Jo jag har inte sett fler i alla fall! Nä flygande barnvagnar får jag nog hålla mig ifrån, det räcker ju med att sonen gillar att vara med i storbuggyn när jag tränar starter!:spinny:

//Rydh
 
F

F.d. 51386

Guest
Sv: VAD åker ni i när...............

När vi inte åker 130hk diesel plåtis kryper vi in i en röd bil, dock trångt att sova men det skjuter på bra..........Vanen däremot har betydligt mer plats för att sova, komplett inredd med dubbelsäng, kyl, vatten och värme. Reggad som husbil och troligen, skriver troligen en av Sveriges snabbaste husbilar. Utbytt motor till en high performance V8, ca 350hk och bilen gör över 200km/h. Men.....den har fått lämna plats till en Pössl numera pga av bränslekostnaderna....:) står dock kvar i garaget och blir ompysslad lite då och då. Svårt att släppa greppet på en bil man ägt sedan 1981!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    114,5 KB · Visningar: 3

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: VAD åker ni i när...............

En Posche Junior (riktig en racer designet av Ferdinand Porsche :D).
 

MatsJ

FD HBK Medlem
Inlägg
1.512
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14089
Medlemskap
2021
Sv: VAD åker ni i när...............

"En man skall under sin livstid ha fått en son, planterat ett äppelträd och ägt en tolvcylindrig bil"

Check!
 
F

F.d. 22215

Guest
Sv: VAD åker ni i när...............

:)
 
Senast redigerad av en moderator:

Hasse-K

HBK Medlem
Inlägg
2.438
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2024
Sv: VAD åker ni i när...............

Den här kör vi när vi vill åka lite fint ;)
Dodge Lancer 770 -62
Köptes som skrot -84, renoverades vintern 88-89, såldes 10 år senare, köpte tillbaka den igen -04, lite rostlagning och ny lack -09
 

Bilagor

  • 2015-07-17 14.49.15.jpg
    2015-07-17 14.49.15.jpg
    1,8 MB · Visningar: 4
K

KalleIAnkeborg

Guest
Sv: VAD åker ni i när...............

Tror detta blir mitt första inlägg i klubben. Har mest läst något år men som test lägger jag med en bild på min gsxr1000.
(min är den vit/blåa)
Saknade den riktigt mycket för någon vecka sedan när vår Fiat passerade Gotland ring.
Tyvärr ryms den inte i husbilens garage.
Någon annan som kör hoj kanske har någon bra lösning? Kanske man får bygga ihop någon ramförlängning? Eller svetsa ihop ett drag?

/Anders




:mcride::mcride::mcride::mcride::mcride::mcride
 

Bilagor

  • 20150606_122157.jpg
    20150606_122157.jpg
    3,5 MB · Visningar: 3
Toppen