• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad är detta

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
223
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Hej
Nu har vi köpt vår första husbil och nu är det dags att ställa in.
Men fick se att det verkar fattas någon typ av lock se bilden.
Om någon vet vart man kan beställa ett vore bra
Mvh Hasse o Annika
el.jpg
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Du saknar ett hölje till batteriladdaren. Det är en CBE-laddare. Antingen får du tag på den hos CBE i Italien eller, och det skall nog vara första alternativet, hos den som sålde bilen till dig. Bilens tillverkare kan möjligen också hjälpa till.

Leverans av bilen utan locket är att betrakta som ett fel och skall rättas till av säljaren. Som det ser ut nu är det farligt om man är där och petar med fingrarna.

MVH
Hans
 

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
223
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Tror nog inte paret som vi köpte bilen har den. Han gick och vänta på bilen i våras den var tvungen att gå 600 mil innan han fick ta in den, är väl någon regel. Men har nu i höst upptäckt att han (paret) börjar bli för gamla för att köra mer 80 år. Men ska fråga i morgon när jag träffar paret , husbilen får stå i deras garage under vintern. Vi köpte även vårt hus av dom för 27 årsedan.
Tack för svaret
 
Toppen