• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vad är detta för pryl?

Per&Monica

HBK Medlem
Inlägg
299
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
18158
Medlemskap
2025
Sv: Vad är detta för pryl?

Hej,

jag tycker det påminner starkt om ett bordstativ till en surfplatta men det saknas "klämhållaren" som skall skruvas i den stora delen.

Ha det // Per
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Sv: Vad är detta för pryl?

Tycker jag känner igen principen, fabriksmonterat bordsfäste till en bildskärm eller platt TV. Som du skruvat av när du monterat den på en väggarm. Kolla i anvisningen till det du har i husbilen.
 

Jokin

HBK Medlem
Inlägg
1.164
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2024
Sv: Vad är detta för pryl?

"...Är ganska säker på att den hör till nåt i husbilen, men minns inte vad. Nån som vet?""

Men tänk om du minns fel, och saken inte hör till något i husbilen! Då är du ju inne på fel forum och frågar.:swoon:
 

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vad är detta för pryl?

"...Är ganska säker på att den hör till nåt i husbilen, men minns inte vad. Nån som vet?""

Men tänk om du minns fel, och saken inte hör till något i husbilen! Då är du ju inne på fel forum och frågar.:swoon:

Jo för jag är väldigt säker på det...och jag är säker på att jag inte minns fel :D
 

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Inlägg
3.527
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2024
Sv: Vad är detta för pryl?

Då var jag ju på rätt spår. Varför skriver du inte vilken skärm du har i husbilen så hade det varit lättare för oss andra. Monteras ungefär som på bilden.
 

Bilagor

  • DSCN0664.JPG
    DSCN0664.JPG
    2,3 MB · Visningar: 3

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Inlägg
5.929
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Vad är detta för pryl?

Då var jag ju på rätt spår. Varför skriver du inte vilken skärm du har i husbilen så hade det varit lättare för oss andra. Monteras ungefär som på bilden.

Jag trodde inte den hörde till en specifik TV-skärm, trodde det var nåt som följde med själva husbilen som hade med TV-fäste att göra.
 
Toppen