• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

våra bilars försäkring

T

Teddi

Guest
hej..fick ett samtal från en bekant på i.f. från sundsvall.för tio min..sedan. .ett telenummer till stockholm--08-7927767--javier masotte..en förhandlare från if..finns intresse från någon att ta en diskussion med denne man? eller går ja händelserna förbi? bara ett välmenande från min sida..ja gör det inte själv utan klubbens medgivande..annars för någon med denna behörighet.kanske? .ring gärna..intresse finns från stockholm.. anträffbar mellan 8,,00-16,,00 nästa vecka,,


teddi
 
J

Jimbo

Guest
Sv: våra bilars försäkring

Är väl aldrig fel med lite konkurrens?

Jag har fått uppfattningen att många fått överraskande premiehöjningar hos Folksam när försäkringen skall förnyas. Iaf vad jag kunnat läsa mig till här på forumet.
 

arnew

HBK Medlem
Inlägg
610
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
6529
Medlemskap
2025
Sv: våra bilars försäkring

När jag hade tillfällig registrering så var Fiatförsäkringar genom IF dom enda som ville försäkra och Fiat sitter ju i många husbilar så det är väl inte fel att ta ett snack.
 
T

Teddi

Guest
Sv: våra bilars försäkring

När jag hade tillfällig registrering så var Fiatförsäkringar genom IF dom enda som ville försäkra och Fiat sitter ju i många husbilar så det är väl inte fel att ta ett snack.

hej arne..dom bästa försäkringsvillkor idag...i varje fall för min del..min tanke e att de finns så mycke missnöje med folksam..all heder åt dom som jobbar ock har jobbat med detta..men ja har en känning där..då tänkte ja..varför inte testa? men de e inte jag som äger frågan.. är bara ägare till tipset:D


teddi
 
Toppen