• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

vägarbete i köpenhamn

F

F.d. 13050

Guest
hur åker man enklast för att köra förbi vägarbetet i k-hamn...tråkigt att sitta i köer !
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.581
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: vägarbete i köpenhamn

Det beror på varifrån du kommer och vart du ska!
 
F

F.d. 13050

Guest
Sv: vägarbete i köpenhamn

först ska jag söderut till Lübeck och sen tillbaka veckan efter ! Kommer från Sthlm
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.581
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: vägarbete i köpenhamn

Kör över bron så slipper du problem.
 
F

F.d. 13050

Guest
Sv: vägarbete i köpenhamn

när vi åkte i november så har jag för mig att vägarbetet var både före och efter anslutningen till Malmövägen. Kan iofs minnas fel men kommer inte ihåg var det började/slutade söderut.
 

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: vägarbete i köpenhamn

ett alternativ är att köra Gamle Landevej vid Köge Bugt, du kör då igenom samhällena Ishöj Strand, Greve Strand och Karlslunde Strand, men förmodligen har en massa danskar också insett detta så det kanske inte är bättre än att hålla kvar på E47
info från Danska Vejdirektoratet på följande länk
http://www.vejdirektoratet.dk/dokumentniveau.asp?page=document&objno=74617
 

Ingemar Eriksson

FD HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Askersund
HBK-Nr
234
Medlemskap
2022
Sv: vägarbete i köpenhamn

Vi har åkt genom Köpenhamn på såväl E20 som E47 flera gånger senaste månaderna och inte fastnat i några köer. Det har dock varit tät trafik och bitvis ganska smalt vid vägarbetena.:D
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.581
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: vägarbete i köpenhamn

Vi körde sträckan Malmö - Rödby i förra helgen och det stämmer att det finns en del vägarbeten, beroende på ombyggnad av gamla vägen till motorväg.

Trafiken flöt mycket bra så jag tror inte man vinner något på att ta en annan väg.
 
Toppen