• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Uppställningsplats i Stockholm under säsongen

Stefan görson

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Bromma
HBK-Nr
27197
Medlemskap
2021
Jag behöver tips på var man kan förvara husbilen under den aktiva säsongen i närheten av Sundbyberg. Jag har kollat Storage 365 och där finns det några alternativ, Sollentuna och Väsby. Någon som har erfarenhet av dessa ställen eller andra?
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Hej Stefan,

Jag söker också uppställningsplats för husbilen, och i mitt fall i närheten av Väsby!

Dock Ingen erfarenhet av Storage 365 alternativet, men det verkar det närmaste för oss båda av det jag hittat. Det finns uppställningsplats att hyra i Knivsta, men ligger lite väl långt ut för oss. Husbil och husvagnsparkering! - Hansen Caravan AB

/Stefan
 

Stefan görson

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Bromma
HBK-Nr
27197
Medlemskap
2021
Jag har försökt att få tag på de som erbjuder plats i Sollentuna men har ännu inte lyckats. Prismässigt blir det billigare med Väsby i jämförelse med Sollentuna. Knivsta är i längsta laget.
 

Stefan görson

FD HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Bromma
HBK-Nr
27197
Medlemskap
2021
Jag har haft kontakt med personen som hyr ut i Sollentuna och jag skall titta på platsen i imorgon. Priset kunde diskuteras.
 

Stefanswede

FD HBK Medlem
Inlägg
319
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
27014
Medlemskap
2022
Hej Stefan,

Ok, jättebra att du fick kontakt med dom till slut, hör gärna av dig i hur det gick och om du har möjlighet att ta någon bild på platsen.

Jag har i omgångar försökt komma i kontakt med värden här i Väsby men inget svar än så länge, men jag håller dig informerad när jag vet mera.

/Stefan
 
Toppen