• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Unga singlar

C

cheetah1

Guest
Jag vill absolut inte framstå som någon form av arrogant yngling, eller fördomsfull eller nåt däråt, utan detta är bara min egna observationer.

Jag misstänker att mitt medlemskap i klubben medför en ansenlig sänkning av medelåldern hos medlemmarna. Min undran är om det finns fler här i min ålder, dvs runt 20-25, och isåfall om någon av er är singlar?
 

TeknikLasse

HBK Medlem
Inlägg
1.865
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025
Sv: Unga singlar

Tufft inlägg Cristian!!

Hoppas du finner det du söker:wink:

Varm välkommen till våra träffar.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Unga singlar

Våran "grabb" som blir 26 i år skall skaffa husbil/campingbuss i år han är mycket ute och åker longboard och även tävlar lite.
Vi kommer åka och hämta en i Tyskland.
Just nu lever han livet i Åre och kör taxi på kvällar /nätter och åker skidor på dagarna.
 
F

F.d. 8562

Guest
Sv: Unga singlar

Hej, jag är ingen ung singel och tycker det är trevligt att du presenterar dig, hoppas du får bra respons, jag är själv relativt ny medlem och vet inte riktigt hur allt fungerar, lycka till så länge.
Mvh S
 
Toppen