1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Två år

Tråd startad i 'Hälsoresan' av Linnéa & Eide, 13 Oktober 2012.

1. Linnéa & Eide

Linnéa & Eide HBK Medlem

Kommun:
    Kungälv
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    275
    Den 13 oktober 2010, alltså för precis två år sedan, var en ödesdiger dag för mej. Jag låg på operationsbordet på Sahlgrenska sjukhuset och befriades från en elak tumör, som satt så illa till att mitt vänstra ben och största delen av höfbenet måste bort. Sedan dess har jag tillsammans med Eide jobbat mej fram till bättring och har successivt vant mej vid att vara handikappad och rullstolsburen. Visst, jag har smärtor och ibland är det tungt, men jag ser till det, som går att göra, istället för tvärtom. Eide och jag fortsätter åka husbil, vara med på träffar, äta och dricka gott. Hemma har vi barn och barnbarn att glädjas åt. Jag har livet.

Linnéa

nissel, Inger o Tommy, Frankia7 och 68 andra gillar detta.
  2. hianders

hianders HBK Medlem (P)

Kommun:
    Avesta
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    145
    Sv: Två år

Ja Linnea, vi har ju följt dig genom dessa två år och du är värd all beundran för ditt kämpande!! Så naturligtvis också Eide som ju har varit ett ovärderligt stöd. Vi har ju träffats av och till under dessa år och sett framstegen!! Ha det fortsatt bra nu båda två!

Inger & Hasse/hianders

Linnéa & Eide gillar detta.
  3. fredrik123

fredrik123 HBK Medlem

Kommun:
    Täby
    Medlemskap:
    2023
    HBK-Nr:
    7584

Tack för din berättelse.

Det är få saker som imponerar och påverkar mig så mycket som när jag träffar eller läser om människor som har genomgått olika former av livskriser och tar sig vidare och kämpar med allt från det mest vardagliga till livets många små glädjeämnen.

För detta känner jag stor respekt. Jag hoppas att ni och alla andra har orken och viljan att fortsätta leva så normalt som möjligt :yes:

// Fredrik

Senast ändrad: 13 Oktober 2012
    Runar, Yvonne & Frank, thl202 och 6 andra gillar detta.
  4. Ulla&Gunnar

Ulla&Gunnar HBK Medlem

Kommun:
    Varberg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    1337

Ja Linnea vi träffades i Bromölla och vi beundrar dig du var glad och positiv.
    vi ser fram emot att träffas på någon träff eller privat
    Ulla o Gunnar

5. Rolf & Gunilla

Rolf & Gunilla HBK Medlem

Kommun:
    Vadstena
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    2927

Tack Linnéa underbart att höra från dej igen. Har stor beundran både för dej och Eide. Ha det fortsatt gott.
    Kramar Gunilla

6. Arne o Elvy

Arne o Elvy HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    3076

Egentligen finns det inte ord som kan täcka hur mycket vi beundrar dig för ditt sätt att tackla din situation. Förstår att du och Eide har det bra. Vi önskar er ett fortsatt gott liv.
    Kram från Elvy och Arne

7. Rolf och Monica

Rolf och Monica HBK Medlem

Kommun:
    Jönköping
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    5639

Roligt att läsa om vardagshjältar!
    Lycka till ni båda tappra!

:applaus:

Rolf och Monica

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.