Tvätthall NO om Göteborg

Tråd startad i 'Sköt om Husbilen' av nomad, 16 Maj 2019.

1. nomad

nomad HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    4826
    Nyöppnad tvätthall i Tagene industriområde, har inte provtvättat men det såg nog så bra ut. Fullhöjd med möjlighet att tvätta taket, "rullstege" finns. Inget varmvatten. 99 :- / 30 min.
    Boka/kika på www.variantbil.se

2. Fam Pettsson

Fam Pettsson HBK Medlem

Kommun:
    Tjörn
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    4573
    Vad menas med full höjd?

3. Ulla-Britt o Sune

Ulla-Britt o Sune HBK Medlem

Kommun:
    Ljusdal
    Medlemskap:
    2025
    HBK-Nr:
    15092
  4. inbart11

inbart11 HBK Medlem

Kommun:
    Halmstad
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    18322
    Var ligger Tagene?

5. Britt och Göran

Britt och Göran HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    2379
    Utanför byggarbetsplats Göteborg. Fri entré norrifrån kl 0000-2400 diffrensierad entréavgift söderifrån 0600-1830. Det goa Göteborg finns inte längre.

6. Mikael+Jansson

Mikael+Jansson HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    22316
    Var idag på Variantbil och tvättade husbilen. Detta stället kan jag rekomendera. 99kr/30min eller 175kr/60min. Rent o snyggt, finns högtryckstvätt eller vanlig vattenslang om man vill använda det. trappstege o tvättborste finns liksom dammsugare o tryckluft. Det enda man behöver ha med sig är tvättmedel. på variantbil.se går det att boka online också.

7. Marianne & Ranko

Marianne & Ranko HBK Medlem

Kommun:
    Göteborg
    Medlemskap:
    2025
    HBK-Nr:
    12537
    Vi tvättar i SV Göteborg, nedanför Grimmered's rondell och INGO macken. Man registrerar kortet och sen är det bara att tvätta, dock inte taket (ingen stege). Kostnaden räknas på tid och program (schampo, avfettning, tryck och-eller vaxning om så önskas). Vi brukar klara oss under 100:- vilket är ännu en fördel med 6 meters plåtisar... ; )

Fördelen är att om kommer söderifrån då slipper man trängselskatt fast det är fritt under juli månad, dag före helg, helg och så naturligtvis lör-sön. Då kan Göteborgarna åka slalom ut från staden för att handla i kranskommuner eftersom det finns knappt några P-platser kvar i innerstaden. Ja då, goa Britt och Göran, visst var det bättre förr...

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.