• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tillbaka

Nyfiken

FD HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021
Hej! Vi kom med i klubben 2007 för att lära oss så mycket som möjligt om husbils livet för vi hade segelbåt men så orkade jag inte segla mera så vi sålde båten och köpte husbil en Miller ,men det var ett fel köp med fransk sängar och vi gillade inte att krypa över varandra . Så 2008 köpte vi Advantec med enkel sängar så det blev dyra sängar. Det blev många Spanien resor och runt i Europa Men 2014 juli måste jag in på sjukhus för operation av aortan ,det tillstötte komplikationer så jag blev liggande på sjukhuset till årets slut och under tiden fick jag liggsår så dom kapade höger ben .Det tog länge för mig att komma till baka så vi sålde husbilen 2015 för jag trodde inte att jag skulle bli så frisk att jag skulle kunna återuppta husbils livet. Men igår köpte vi en husbil och vi får ut den den 11/10. Det blev Rimor sweden den är perfekt för oss med våra krämpor låga enkel sängar Stort garage så jag får in min permobil automat. Vi tänkte så här att vi får inte med oss pengar i graven så vi passar på att leva upp dom.
Med vänlig hälsning Frank
 

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
952
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Sv: Tillbaka

Lycka till med den nya bilen önskar Mats och Birgittha
 
Toppen