• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tack till

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Los Suecos som är oss behjälplig med våra olika problem i Spanien.Du är guld värd.
Vi hör av oss om och när vi kommer ner.Stor kram till dej Tommy hälsa frun.
Hälsar Hasse Eva

Tack snälla, nu blev jag generad....

Eva och Hasse ni saknade här nere. Carola följer din blogg och håller mig informerad om var ni finns och Hasses rehab.

Hörde förresten att ni köpt nya glasögon i Sverige. Ni hade troligen sparat ett antal Euros om ni gjort köpen här nere. Har hjälpt flera som handlat på SpecSaver i Benidorm och som berättat att det varit bra mycket billigare än i Sverige.

Självklart hjälper jag gärna klubbkamrater när ni besöker Spanien, det är ingen uppoffring, tvärtom bara trevligt.

Efter att ha arbetat i det här landet i över 25 år, så har jag självklart lärt mig kulturen, vägarna genom byråkratin, språket och fått kontakter, som i sin tur har ännu flera kontakter.

Det gäller alla HBK'are, behöver ni tips, råd eller hamnat i en situation där ni behöver hjälp så är ni välkomna att kontakta mig här på Forumet, via mail eller ring mig så skall jag försöka hjälpa till.

...... så fort jag ser en svensk husbil här nere så kollar jag om det finns en HBK-dekal, finns den så blir min dag gjord. :)

Än en gång tack för det fina radera och som sagt, det är bara trevligt att få hjälpa till och nu ser vi fram emot att snart få se här i Spanien igen. Välkomna!

Tommy Dynér
Svensk mobil: 0709 316366
 
Senast ändrad:
Toppen