1. Blir du medlem nu i Husbilsklubben.se och betalar inträdesavgift och årsavgift så gäller årsavgiften både för resterande del av 2019 samt hela år 2020. Mer information finns här: www.husbilsklubben.se/ny

Husbilsklubbens årsmöte år 2020 kommer att hållas i Mariestad. Mer information finns här: Årsmöte 2020

Stäng meddelande

Tack Sjöberg !!

Tråd startad i 'Miljötips för Husbilen' av Sonic, 24 Mars 2016.

1. Sonic

Sonic HBK Medlem

Kommun:
    Ekerö
    Medlemskap:
    2019
    HBK-Nr:
    9209
    Måste tacka dig för allt jobb du lägger ner för oss medlemmar.. mycket värdefullt.
    Hoppas du känner att det uppskattas :)

Senast ändrad: 25 Mars 2016
    Lundsholm, Montreal, benzen och 106 andra gillar detta.
  2. Sjöberg

Sjöberg HBK Webb Admin medlem

Kommun:
    Västerås
    Medlemskap:
    2020
    HBK-Nr:
    7228
    Sv: Tack Sjöberg !!

Undrar vad jag ställt till med nu då tänkte jag innan jag klickade på rubriken... :D

Med tanke på att detta postats under "Miljötips" så antar jag att det handlar om jobbet med tömningsplatserna, glöm inte bort att tacka Jimmy också (Kaehne4363) Han lägger ner ett stort jobb med platserna i Danmark och har åkt runt och tagit bilder på många av dem.
    Vidare har vi många medlemmar som bidrar med platser och några av dem sticker ut och bidrar med många platser, ingen nämnd och ingen glömd men,, tack. :)

mvh jocke

Maxwell, Lundsholm, Montreal och 38 andra gillar detta.

Husbilsklubben.se använder egna och tredjeparts cookies för att förbättra din användarupplevelse.