• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sygic - Ny uppdatering med problem?

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Jag laddade ner nya kartor igår, och som jag tror, en uppdaterade version av Sygic GPS Navigation (17.3.11)
  • Bra: Nu finns en ny POI kategori för egna POI, "Anpassade platser" (jag har iaf inte sett den tidigare)
  • Dåligt: Jag får inte egna POI att fungera för Tyskland
Jag har iofs enbart Norden, Nederländerna och Tyskland installerade; HBK Husbilsplatser och Bordatlas fungerar inte för Tyskland men för de andra länderna.
Av-/återinstallation med ny nedladdning av kartorna hjälpte inte, för Tyskland ser jag enbart karta och standard-POI, men inte mina egna POI.

Någon som upplever samma fel?
2018-01-24 10.05.18.png
2018-01-24 10.06.25.png
2018-01-24 10.07.04.png
 
J

Jarn

Guest
Jag har samma problem och jag tror jag vet att det beror på att de nu delat upp Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien i regioner i stället för en landskarta.
I inget av dessa länder får jag nu upp t.ex HBK platserna.
 
F

F.d. 55554

Guest
Har laddat ner dom länder jag brukar ha, dock inte Frankrike har inte fått ner den?

Jojje
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Jag har samma problem och jag tror jag vet att det beror på att de nu delat upp Tyskland, Frankrike, Italien och Spanien i regioner i stället för en landskarta.
I inget av dessa länder får jag nu upp t.ex HBK platserna.
Har du meddelat deras support?
 

Lars Brandström

HBK Medlem
Inlägg
56
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
3455
Medlemskap
2024
Jag har version 17.3.11 och hade inga problem att igår få in husbilsklubbens ställplatser i hela Tyskland utan några spår av regioner .
 
F

F.d. 55554

Guest
Går det att kopiera kartorna från mobilen till plattan.
Har fortfarande inte fått ner Frankrike på den.

Jojje
 
Toppen