• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sunlight T60 2018

F

F.d. 50227

Guest
Hej, ska nu i dagarna hämta ut vår nya husbil - Sunlight T60.

Finns det någon som har denna modell och kan tipsa om smarta lösningar eller vad som är mindre bra, så vore det kul att få ta del av.
Vi har modellen som har sittplats istället för garderob direkt till höger om dörren. Vart förvarar man jackor m.m. på ett smart sätt?

Tack på förhand!
/L8.
 
F

Frudden

Guest
Hej. Jag har en T60 -16. Jackan hänger jag på dörren, och jag har också sittplats istället för garderob, tack och lov. Är jackan blöt så hänger jag den på en galge i duschen/toan. Det finns en hållare i taket att fälla ner.

Hur man kan sätta upp ljusbeigea mörkläggningsgardiner är för mig en gåta - det blir aldrig mörkt. Gardinen till sovutrymmet har jag ersatt med en ny som jag sydde till av mörkgrön mörkläggningsgardin från IKEA. Råkade vara exakt samma bredd.

Står just nu på parkeringen till Tåkerns naturreservat en bit utanför Linköping när jag skriver detta.

// Fredrik W
 

//GG

HBK Medlem
Inlägg
144
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
20059
Medlemskap
2024
Det finns en Facebook grupp.

Sunlight Sverige. Där kan du få massor av svar.
 
Toppen